tisdag 19 april 2016

Jessica jordgubb


Nu är jag klar med ett personligt jeans bokmärke till. Mina populära bokmärken som går att få som gåva vid visa tillfälle från mitt företag #PysselQvinnan i utbytte mot en prenumeration på företagets nyhetsbrev. På hemsidan erbjuder jag sydda jeans hjärtan. Men jag hade några kunder som jag hade missat i en mail box sedan några månader tillbaka. Då jag hade dessa bokmärke som gåva. Anledningen att jag har bytt gåva är att dem tar ganska lång tid att göra.  

Vid varje nytt bokmärke som blir färdigt blir ett inlägg på denna personliga blogg som delvis är personlig men ändå är lite vinklad företag. Så nu har du chansen som läser detta att få ett bokmärket som gåva med ditt namn. 

För att få detta behöver du kommentera detta inlägget med din mail adress. Då tackar du också jag till företagets nyhetsbrev. Nyhetsbreven innehåller bland annat pysseltips och rabatter m.m.

Jessica har dekorerats med jordgubbar eftersom hennes begynnelsebokstav är J, En virkad snodd med de färger som jag har använt i broderi motivet finns alltid med på dessa egen designade jeans bokmärke.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar