tisdag 19 maj 2015

Sjöbodar färdiga och i processform

                                                                 Hej!

Häromdagen när jag visade upp min brygga som jag hade skapar avslöjade jag att jag även hade startat en produktion av sjöbodar. Båda produkterna är material till en sommarkurs som jag skall starta upp om en vecka. Reklam för kursen kommer jag ha i nästa vecka på nätverksträffen i Kungsbacka med Qoola Qvinnor. Där kommer jag också berätta mer kring mitt företag. Sjöbodarna är gjorda av återbruksmaterial som de flesta av mina produkter är som jag både använder i kurserna och säljer på webbshopen. Materialet som jag har använt är Bag in box förpackningar och mörk choklad förpackning. Några bodar är tjockare än andra. När jag skulle tillverka dem tjocka var jag ute efter tjockare kartong. Då fick jag se att alla tjocka kartong lådor var uppbyggda med skikt lager med wellpapp emellan. Nu förstår jag varför dessa kartonger oftast vill böja sig när man målar på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar