måndag 30 juni 2014

Nu är det bara slogan texten som fattas


Jag tror det var ungefär 2 veckor sedan jag presenterade min påbörjade valaffisch. I broderigruppen Vi som broderitvittrar för en bättre värld som håller i detta evenemang/utmaning. 


Sedan förra inlägget, som du kan se här: En förskönad stopphand har hela första budskapet i form av en ikonbild blivit helt färdigställd. Under stoppa budskapet skall texten i form av en slogan växa fram. Det är inte att rekommendera att sy i jearsy tyg för det är så skört. De broderade remsorna från ett överblivet skosnöre böjde sig inte som jag ville. Skylten var planerad att bli sexkantig. Men formen blev en helt annan form. Förra veckan trodde jag var sista Klockarbarns återbruksutmaning. Men där hade jag fel så detta får bli mitt bidrag till utmaningen denna veckan.


1 kommentar: