måndag 30 september 2013

Höstutmaningen oktober


Några utmaningar har jag hunnit med i år. Den mest besökta och flest deltagare var min höstutmaning för september. Eftersom det var så många intresserade deltagare så chansar jag på att köra en månad till. Ni hänger väl på? Ni alla deltagare hade så många fina och fantasirika pyssel som ni delade med er. Och alla ni som läste vår inlägg tack till er! . Välkomna att läsa vidare delta på ditt sett. Nu skall vi fortsätta att ha kul och utveckla hösten med massor av nya idéer. Lägg upp månadens ikon på din blogg eller Facebook sida. Sprid gärna utmaningen så vi blir fler. Jag gör det enkelt med att köra samma tema och regler. 

@ Använd naturens eget material och knåpa ihop något själv. Du kan hämta inspiration från någon annans ide. Men ange källan i så fall. 

@ Sy, sticka, virka ihop något som är kopplat till hösten.

@ Använd dig av återbruksmaterial men det du gör måste vara en koppling till hösten.

@ Måla, klipp & klistra eller knåpa ihop med en annan teknik bara det är något som har med hösten att göra.

Utmaningen startar i morgon 1 oktober och pågår hela oktober 31. Vilket betyder att du har hela månaden på dig att lägga in dina bidrag. Det är upp till var och än hur många bidrag man vill dela med sig. Ett krav är att du länkar till detta inlägget i alla dina inlägg som du delar med dig i utmaningen. Kopiera av ikonen för utmaningen och lägg in den på din blogg eller Facebook sida. Det gör att utmaningen sprids och det gynnar även dig som deltagare då flera kanske upptäcker din blogg eller facebook sida. Samtidigt som du publicerar ditt inlägg lägger du in din länk från ditt eget bidrag i länkverktyget här nedan. Har du problem med det kontakt mig med en kommentar eller via mail.

Jag ser fram emot era bidrag och deltagande. Tillsammans kommer vi att lyfta hösten med vår skaparglädje!











       








4 kommentarer:

  1. Super! Skönt med en lätt utmaning passar mig perfekt. Återkommer snarast har faktiskt många som passar in på ditt tema:-)

    SvaraRadera
  2. jag hänger också på denna månad.. få se då vad jag hittar på..

    SvaraRadera
  3. Det är ju inget pyssel..men lite höstblommor o blad kan väl få va med.Kommer med nått annat senare.Ha en bra helg.

    SvaraRadera
  4. Tack för ert deltagande av min utmaning! Nu kommer jag att ta lite pause kring att hålla i någon egen utmaning. På återseende med detta till någon gång nästa år.

    SvaraRadera