måndag 1 april 2013

En annorlunda utmaning


Tycker du som jag att det behöver hända något nytt? Varför inte då pröva att delta min nya annorlunda utmaning.Utmaningen startar söndagen den 7 april och håller på fram till lördagen den 27 april. Detta är en kort utmaning på bara 3 veckor med endast 3 inlägg. Det som skiljer denna utmaning mot dem du kanske är van vid är att varje vecka skall ditt inlägg ha fokus på veckans bokstav. Däremot har du friheten vilken typ av inlägg du vill bidra med som till exempel något du har skapat, ett foto, något matrecept, en upplevelse med mera. Det ända kravet är att fokuset/ämnet eller rubriken som inlägget handlar om skall börja på veckans bokstav. På utmaningens ikon kan du se att jag har utgått från ordet "vår". Det gör att vi startar första veckan med bokstaven V. Varje söndag lägger jag upp ett inlägg med veckans bokstav. Längst ner på inlägget hittar du länkverktyget submint link där lägger du i ditt inlägg med ditt namn. I ditt inlägg länkar du till mitt inlägg och använder ikonen någonstans i ditt inlägg också så andra läsare lockas att delta i utmaningen. Det gör att du får fler besökare på din blogg och att vi sprider utmaningen bland våra läsare. Du behöver inte känna dig stressad att göra ditt inlägg på söndagen utan du har hela veckan på dig, ända fram på lördagen.

Börja redan nu och tänk ut dina tre inlägg, sprid ut utmaningen till dina läsare. Jag ser fram emot många gamla och nya deltagare med intressanta inlägg.

Välkomna alla att delta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar